منتدي تعارف وصداقه للابد
اهلا بك عزيزي/تي العضو/ه بمنتداك ونتمني لك قضاء اسعد الاوقات معنا
فاهلا وسهلا بك عزيزي/تي نورتونا
اداره المنتدي
منتدي تعارف وصداقه للابد
اهلا بك عزيزي/تي العضو/ه بمنتداك ونتمني لك قضاء اسعد الاوقات معنا
فاهلا وسهلا بك عزيزي/تي نورتونا
اداره المنتدي
منتدي تعارف وصداقه للابد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي تعارف وصداقه للابد

منتدي يهدف الي التعارف والصداقه وحل المشاكل وتبادل الاراء

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
مارس 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
اليوميةاليومية
المواضيع الأخيرة
» ممكن اتعرف علي اصدقاء
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالجمعة 03 يوليو 2015, 3:29 pm من طرف صقر الاردن

» انا وائل من الكويت
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالجمعة 03 يوليو 2015, 3:25 pm من طرف صقر الاردن

» اريد صديق
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالجمعة 22 مايو 2015, 3:54 pm من طرف kamalgoda

» الصداقة احترام
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالأربعاء 25 مارس 2015, 3:46 am من طرف goodeman

» أرغب في التعرف على فتاة للصداقة
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالأربعاء 25 مارس 2015, 2:59 am من طرف goodeman

» الصداقة احترام
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالإثنين 12 يناير 2015, 7:47 pm من طرف salma wady

»  فتاة اريد صداقة حقيقية
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالإثنين 12 يناير 2015, 7:38 pm من طرف salma wady

» انوار من الاردن ممكن نتعرف
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالإثنين 12 يناير 2015, 7:37 pm من طرف salma wady

» أ بحث عن قبولي بينكم
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالإثنين 05 يناير 2015, 4:26 pm من طرف عاشق البراري

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابن فلسطين
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Vote_rcapعندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Voting_barعندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Vote_lcap 
قمر الزماان
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Vote_rcapعندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Voting_barعندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Vote_lcap 
nansy
مزه نوره
كيان
العاشقه
ايناس
doktor
Ahmed Osman
lolo ali
تصويت
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 40 بتاريخ الثلاثاء 30 مايو 2017, 11:50 am
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 734 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو IYqxMPhs2BklHpS فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 1387 مساهمة في هذا المنتدى في 507 موضوع
هل لي أن أبحث عنك في مدن الحضارات
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالأحد 16 يناير 2011, 3:51 am من طرف كيان
احلي مسا لاغلي الناس
اشتقتلكم واشتقت لكلامي معاكم

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  C5C54819

أتي طيفكَ يحمل البعيد والقريب .......
دون أي موعد .......
ودون أي أتفاق .......
ربما كان نداء لأفسر ما قالو ......
أو كبرت ذلك الشاب ......
ولابد أن تتعلم أن الحب …

[ قراءة كاملة ]
تعاليق: 2
نعي اخت فاضله الاخت نجوي رحمها الله
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالثلاثاء 22 ديسمبر 2009, 8:42 pm من طرف nansy
نتقدم باحر التعازي باستشهاد علم من اعلام العلم وهي المناضله الشهيده نجوي رحمها الله واسكنها فسيح جناته الفاتحه علي روح الشهيده نجوي

تعاليق: 3
نريد ان تعرف على بعض اكثر
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالسبت 19 ديسمبر 2009, 1:42 am من طرف doktor
كل عضو يدخل ويقرأ الموضوع
يكتب معلوماته ولن نحدد ماهي المعلومات
اهم شي يخبرنا عن نفسه وبلده وماذا اعجبه بالمنتدى
واتمنى من الجميع التفاعل والمشاركة
حتى يصبح فيه حيوية وفعالية من حضورنا
طرح الموضوع (مشورط بموافقة مديرة هذا المنتدى)
تمنياتي للجميع بقضاء اوقات سعيدة

تعاليق: 11
المغتربين
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالأربعاء 28 أغسطس 2013, 6:33 am من طرف abdosalah
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا عبدالرحمن صلاح من سوريا مقيم في جمهورية مصر العربية اعمل شيف حلويات دخلت المنتدى اعجبني

واتمنى ان يكون في المنتدى موضوع عن الشباب المغتربين

تعاليق: 1
أيها القلب اين المفررر ؟؟
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالإثنين 17 يناير 2011, 7:17 pm من طرف قمر الزماان

أيها القلب أين المفر ؟؟؟

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  W6w_w6w_2005043011443439bf7386a

لن تستطيع البعد عني
حنين وشوق يداهم قلبك
فلن تستطيع الفرار من حبي لك
ولن تستطيع البعد عني !!
صوتك
عطرك
أنفاسك مازالت في عالمي
**
أيامك السعيدة
ساعات حبك

[ قراءة كاملة ]
صباحنا اليوم غيرررررررر
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالإثنين 22 نوفمبر 2010, 4:20 pm من طرف قمر الزماان

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  CdH58808

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Wgj58808

صباحك براءه طفل..

وبسمه تشرح الصدر

صباحك أمــل..

يا بسمتي يا شهد وعسل

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Odn58808

{صــبـ المحبــه ـــاح}

من قلب يحبك حيل ويشتاقلك...

صباح الحب من قلب في كل اوقاته …

[ قراءة كاملة ]
صور حب فى حب
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالإثنين 15 نوفمبر 2010, 5:32 am من طرف قمر الزماان
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Normal_2

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Normal_023e96fb9f9 عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  21fa8
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Myheartbeats6up

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Love338gt

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  16love27it

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  …

[ قراءة كاملة ]
صباااح الشوق =
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالأحد 14 نوفمبر 2010, 3:50 pm من طرف قمر الزماان
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  333_1206734305

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  333_1206734359

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  333_1206734406

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  333_1206734454

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  333_1206734494

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  333_1206734535

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  333_1206734576

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  …

[ قراءة كاملة ]
كل عام والجميع بألف خير
عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالسبت 28 نوفمبر 2009, 1:18 am من طرف doktor
يسعد أوقاتكم يا أحبابي الغالين
هذي اول مشاركة لي
وحبيت اني اهنيكم فيها بعيد الاضحى المبارك
كل عام والجميع بألف خير

تعاليق: 2
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط تعارف و صداقه للابد على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدي تعارف وصداقه للابد على موقع حفض الصفحات

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
منال الشربيني

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Empty
مُساهمةموضوع: عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي    عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالسبت 23 أكتوبر 2010, 9:16 pm

السيد سعد والانسه نانسي واعضاء المنتدي المحترمين

السلام عليكم
اخباركم ايه بقي عايزه تساعدوني مشكلتي ملهاش حل بقي سودت الدنيا بعيوني حتجنن او حنتحر كفايه بقي ساعدوني ياناس
مشكلتي بقي متجوزه من راجل من القاهره راجل جدع كسيب في كل صفات الرجوله واعطاني حريتي كامله لي معاه 10 سنيين بسعاده ومتهنيه اوي اوي
المشكله حصلت من شهرين ابن عمي خد من جوزي 5 الاف جنيه ومش عايز يسددهم طلبهم جوزي منه رفض وماطل الشهر الجاي الي بعدو لحد ما جوزي راحلو البيت وطلبو بالفلوس حالا قلو بعد يومين راح ابن عمري لبابا وماما وقلهم دا جوز بنتكم بيتعاطي مخدرات وبيسكر وبيعرف بنات والنبي وزمه ربنا جوزي ما يعرف الا البيت والشغل
وقلهم ابن عمي ان جوزي بيشتم عليهم وعايز يطلق بنتهم وبينتظر اللحظه المناسبه دا جوزي والنبي يحبني موت وعايز رضايا ومش بيزعلني خالص وبيحفظ مشاعري اوي اوي
دافعت عنه وواجهت ابن عمري قدامهم انه كذاب وضلالي وكذبته وجي جوزي وكذبو وحكالهم حكايه الفلوس ولكن ابن عمري قريب من بابا كثير اوي وبابا نشف راسو وراسو والف سيف لازم يطلقني منو رفضت اخرج من بيتي وعاديت بابا وماما لاجل جوزي ولكن بابا جي بيتنا وهان جوزي وهان كرامته وخدني بالقوه لبيتهم وتركوا اولادي مع جوزي وجوزي بيحبني وانا بحبه اعمل ايه حتجنن وكل يوم يتصل جوزي بيا بالشغل وقلي تعالي نسافر بعيد عنهم ولكن مش قادره ارجع بيت جوزي لان بابا وماما هددوني حيغضبوا عليا العمر كلو لو رجعت بيت جوزي ابكي ليل نهار
اعمل ايه ياناس غيثوني حتجنن حموت نفسي عايزه حل لمشكلتي حتجنن بقي والنبي حموت حموت والنبي ساعوني
مزه نوره
مشرفه عامه علي الاقسام الادبيه والعامه
مشرفه عامه علي الاقسام الادبيه والعامه
مزه نوره

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  Empty
مُساهمةموضوع: رد: عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي    عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي  I_icon_minitimeالسبت 23 أكتوبر 2010, 10:29 pm

مساء الخير منال
بيتك وزوجك اهم من اهلك ارجعي بيتك وراعي اولادك وساندي زوجك وابيك وامك الزمن كفيل ان يصلح بينكم وتوكلي علي الله ارضاء الزوج اهم من ارضاء الاهل
وربي يصلح حالكم ويهدي ابيك وامك
مزه

عندي مشكله عايزه تساعدوني ياجماعه دنا بحيره اوي اوي ساعدوني حتجنن بقي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مشكله اتعبتنا اسمها ( كلام الناس ) !!